Sunday 11 March 2012

KATA-KATA ALUAN KETUA BELIA 4B (M) CAWANGAN MERLIMAU PASIR


SECANGKIR GAMBIR
OLEH EN. JEZLEE BIN PIT
KETUA BELIA 4B (M) CAWANGAN MERLIMAU PASIR





Assalamualikum w.b.t.

            Terlebih dahulu saya bersyukur ke hadrat Allah s.w.t. kerana dengan limpah dan kurnianya, segala persiapan yang dirancang dapat dijalankan dalam masa yang ditetapkan. Berkat usaha dan kerjasama Ahli Ahli Gerakan Belia 4B (M) Cawangan Merlimau Pasir segala permasalahan dapat di rungkaikan bersama tanpa menjejaskan persiapan untuk menghadapi Anugerah Belia Negara Peringkat Negeri Melaka.

            Saya mengambil kesempatan ini merakamkan ucapan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam persiapan menghadapi Anugerah Belia Negara Peringkat Negeri Melaka pada tahun ini. Sesungguhnya jasa tuan tuan yang membantu amat kami hargai. Pengalaman menghadapi Anugerah Belia Negara Peringkat Negeri Melaka ini merupakan satu pengalaman yang amat baik di mana ianya benar benar menguji ketahanan mental dan fizikal serta melatih kami menjadi lebih matang dalam mengendalikan sesuatu organisasi.

            Sama samalah kita berdoa agar kejayaan berpihak kepada Gerakan Belia 4B (M) Cawangan Merlimau Pasir. Sesungguhnya Gerakan Belia 4B (M) Cawangan Merlimau Pasir telah bersedia menggalas cabaran di Peringkat yang lebih tinggi sekiranya di beri peluang.

Sekian, terimakasih.

“BERSATU, BELAJAR, BEKERJA, BERKHIDMAT”

No comments:

Post a Comment